مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:352023-06-27اجتماعي

47 اکیپ دامپزشکی آماده خدمت رسانی در عید قربان هستند


47 اکیپ در سطح استان فعال شده و همکاران دامپزشکی در مراکز معتبر فروش دام زنده، اقدام به معاینه و تایید سلامت دام و ارائه خدمات بهداشتی و آموزشی و ترویجی می کنند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل دامپزشکی گیلان گفت: 47 اکیپ در سطح استان فعال شده و همکاران دامپزشکی در مراکز معتبر فروش دام زنده، اقدام به معاینه و تایید سلامت دام و ارائه خدمات بهداشتی و آموزشی و ترویجی می کنند.

دکتر هادی بابایی، با اشاره به فرارسیدن عید قربان و ذبح دام توسط مردم، اظهار کرد: مردم حتما دام زنده را از مراکز معتبر تهیه و از ذبح دام در معابر خودداری کنند.

وی با بیان اینکه افراد ذبح کننده حتما باید لباس کار و چکمه و دستکش داشته باشند، افزود: لوازم کار بعد از ذبح حتما شست و شو و ضد عفونی شود و افراد گوشت دام را 24 ساعت و امعا و احشا را 48 ساعت در یخچال نگهداری و سپس مصرف کنند.

مدیرکل دامپزشکی گیلان در گفت وگوی تلویزیونی شبکه باران، با اشاره به برنامه سازمان دامپزشکی و به تبع آن این اداره کل جهت تشکیل اکیپ های ثابت و سیار در روز عید قربان، اضافه کرد: 47 اکیپ در سطح استان فعال شده و همکاران دامپزشکی در مراکز معتبر فروش دام زنده، اقدام به معاینه و تایید سلامت دام و ارائه خدمات بهداشتی و آموزشی و ترویجی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 اکیپ دامپزشکی آماده خدمت رسانی در عید قربان هستند

47 اکیپ دامپزشکی آماده خدمت رسانی در عید قربان هستند